Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

1. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.sklep.iventec.com oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem za pośrednictwem Sklepu.
  2. Sprzedającym jest IVENTEC Szymon Nadolski wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) z siedzibą przy ul. Przemysłowej 3, 83-400 Kościerzyna, NIP 5911642237, REGON 220605655.
  3. Dane kontaktowe: adres e-mail: sklep@iventec.com; tel. 538 206 800 - dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 (opłata zgodna z taryfą operatora), adres korespondencyjny: IVENTEC Szymon Nadolski ul. Przemysłowa 3, 83-400 Kościerzyna.

2. Definicje

  1. Dostawa – czynność polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy określonego Towaru zawierającego się w Zamówieniu Klienta.
  2. Dostawca – dana firma kurierska, z którą Sprzedawca współpracuje w zakresie Dostawy Towarów.
  3. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, pozwalający na utworzenie Konta.
  4. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  5. Konto Klienta – indywidualny dla każdego Klienta panel, w którym gromadzone są podane przez niego dane oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  6. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. Newsletter – bezpłatna informacja handlowa w formie elektronicznej przesyłana Klientowi po wcześniejszym wyrażeniu zgody na jej otrzymywanie.
  8. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonująca czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  9. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  10. Sklep – Sklep Internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.sklep.iventec.com
  11. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą IVENTEC Szymon Nadolski, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) z siedzibą w Kościerzynie (83-400), ul. Przemysłowa 3, NIP 5911642237, REGON 220605655, e-mail: sklep@iventec.com, będąca jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.
  12. Towar – produkt przedstawiony przez Sprzedawcę, będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  13. Umowa sprzedaży – umowa zawarta między Klientem a Sprzedawcą w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.
  14. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego:

  1. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Kupującego jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacją jego postanowień przed zawarciem Umowy sprzedaży.
  2. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzenia końcowego z dostępem do sieci internetowej wraz z przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Mozilla FireFox, Chrome, Opera lub Safari z włączoną funkcją Java Script.
  3. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Towary znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest tylko po założeniu Konta.
  4. Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”, które są zapisywane przez serwer Sprzedawcy na urządzeniu końcowym Klienta podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej.
  5. Z powodu braku dostępności Towaru Sprzedający ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia. Niemniej jednak, Sprzedający musi niezwłocznie poinformować o tym Kupującego, najpóźniej w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy Sprzedaży. W przypadku dokonanej wcześniej przedpłaty, Sprzedający zobowiązuje się do zwrotu otrzymanych środków pieniężnych.
  6. Wszystkie Towary znajdujące się w ofercie Sklepu Internetowego są fabrycznie nowe.
  7. Ceny Towarów wyrażone są w złotych polskich, z wyszczególnieniem cen netto, jak i brutto (zawierające podatek VAT).

4. Usługi dostępne w sklepie internetowym

  1. W Sklepie Internetowym Klient może założyć Konto, złożyć Zamówienie, a także zapisać się do Newslettera.
  2. Aby założyć Konto, Klient najpierw zapoznaje się z Regulaminem, a następnie wypełnia Formularz Rejestracyjny. Rejestracja jest bezpłatna. W tym celu Klient powinien podać imię, nazwisko, login i hasło. Po dokonaniu rejestracji Klienta tworzone jest indywidualne Konto Klienta.
  3. Konto Klienta to narzędzie dostępne w systemie Sklepu Internetowego po wprowadzeniu adresu e-mail oraz hasła. Pozwala na śledzenie statusu zamówienia, przeglądanie historii zamówień, edycję danych osobowych Klienta, a także umożliwia zmianę i poprawę hasła.
  4. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła, które zostały ustanowione w Formularzu rejestracji.
  5. Klient ma prawo do rezygnacji z Konta w każdym możliwym czasie, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, jednak musi poinformować o tym uprzednio Sprzedawcę. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Klienta może zostać złożone poprzez przesłanie jego treści na adres e-mail podany do kontaktu lub poprzez usunięcie Konta Klienta. 

5. Składanie zamówienia

  1. Klient ma możliwość dokonywania zamówień w Sklepie Internetowym w trybie 24 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
  2. Przed złożeniem zamówienia, Klient umieszcza w wirtualnym koszyku wybrany przez siebie Towar, który zamierza nabyć, używając do tego polecenia „do koszyka” znajdującego się pod danym Towarem prezentowanym na Stronie Internetowej Sklepu. Podczas wyboru Towarów Klient może dowolnie zarządzać zawartością Koszyka poprzez dodawanie do niego kolejnych Towarów lub usuwanie ich. Po skompletowaniu całości zamówienia i wybraniu „w koszyku” sposobu Dostawy oraz formy płatności, Klient składa zamówienie poprzez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy. Dokonując zakupu Klient jest każdorazowo informowany o łącznej cenie Zamówienia, odpowiadającej sumie wartości Towaru i Dostawy oraz o wszelkich możliwych dodatkowych kosztach wynikających z zawarcia Umowy Sprzedaży.
  3. Zamówienie złożone przez Klienta jest akceptacją oferty Sprzedawcy i łączy się z jego obowiązkiem zapłaty. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta dla Zamówień złożonych zawsze z obowiązkiem zapłaty.
  4. Poprawne wypełnienie formularza w serwisie Sklepu Internetowego jest warunkiem realizacji Zamówienia przez Sprzedającego.
  5. Po podaniu przez Klienta adresu poczty elektronicznej e-mail, Kupujący otrzyma wiadomości automatycznie generowane przez Sklep Internetowy dotyczące realizacji zamówienia, statusu zamówienia oraz w zależności od wybranego sposobu dostawy, informację odnośnie wysyłki zamówienia bądź powiadomienie o możliwym jego odbiorze. 
  6. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji. Informacja ta jest jednocześnie oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty i w momencie jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.
  7. Zamówiony Towar zostanie dostarczony na adres wskazany w Zamówieniu.
  8. Sprzedający wystawia imienny dowód zakupu w postaci faktury na zamówione Towary. Kupujący jest zobowiązany do podania danych osobowych zgodnych ze stanem faktycznym danych, które są niezbędne do wystawienia odpowiedniego dokumentu zakupu podczas procesu składania Zamówienia.
  9. Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną (na wskazany przez siebie adres e-mail) dokumentów rozliczeniowych w postaci faktur VAT.

6. Formy płatności

  1. Klient składając Zamówienie może wybrać następujące formy płatności:
    • Przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (realizacja Zamówienia rozpocznie się po wpłynięciu środków pieniężnych Klienta na rachunek bankowy Sprzedawcy),
    • Przelew online w systemie bankowości internetowej (dotpay)  (realizacja Zamówienia rozpocznie się po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji oraz po otrzymaniu przez Sprzedającego informacji z systemu bankowości internetowej o dokonanej płatności),
    • Kartą płatniczą w systemie bankowości internetowej takimi jak Visa, MasterCard, czy Maestro (realizacja Zamówienia nastąpi po otrzymaniu informacji z systemu bankowości internetowej o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności).

7. Dostawa i transport

  1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  2. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Towar bez żadnych wad.
  3. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
  4. Czas wysyłki jest uzależniony od wybranego sposobu płatności. Jeśli Klient wybierze sposób płatności „przy odbiorze”, towar wysyłany jest bezzwłocznie. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem bądź za pośrednictwem karty płatniczej, czas realizacji Zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  5. Zakładany czas Dostawy Towarów podawany jest w momencie składania Zamówienia w Sklepie Internetowym i wyboru sposobu Dostawy. Termin Dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w dniach roboczych. Zwykle dostawa następuję w ciągu dwóch dni roboczych.
  6. W dniu wysłania Zamówienia do Klienta, Klient otrzymuje na adres poczty elektronicznej informację, która potwierdza nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
  7. Dostawa Zamówienia odbywa się za pomocą specjalistycznej firmy kurierskiej, która świadczy usługi transportowe na zlecenie Sprzedawcy.
  8. Klient ma możliwość odbioru osobistego swojego Zamówienia. Odbioru można dokonać w siedzibie firmy Sprzedającego w dni robocze, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru.
  9. Zgodnie z wolą Klienta, Sprzedawca dołącza do przesyłki, będącej przedmiotem Dostawy fakturę VAT obejmującą dostarczone Towary.
  10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem Dostawy pracownik firmy kurierskiej podejmie próbę doręczenia przesyłki w następnym dniu roboczym lub skontaktuje się z Klientem telefonicznie w celu ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny, aby odebrać przesyłkę. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź telefonicznie, aby ponownie ustalić termin i koszt doręczenia Zamówienia.
  11. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas transportu, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody, a następnie przesłać go do Sprzedającego na adres korespondencyjny bądź mailowy.   

8. Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia Sprzedawcy reklamacji w przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Towaru, w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  2. Podstawą rozpatrzenia reklamacji Klienta zgłoszonej do Sprzedawcy są obowiązujące przepisy prawa.
  3. Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zawartości swojego Zamówienia niezwłocznie po jego dostarczeniu oraz do poinformowania Sprzedającego o widocznych wadach.
  4. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową.
  5. Jeśli sprzedany Towar ma wadę, wtedy Klient ma prawo żądać usunięcia wady zakupionego Towaru lub wymiany uszkodzonego Towaru na nowy. Klient może również złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny Towaru lub odstąpieniu od umowy, gdy wada ma charakter istotny, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad lub wadę usunie.
  6. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeśli wada jest nieistotna. 
  7. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adres Sprzedawcy.
  8. Zaleca się, aby w reklamacji zawarte zostały informacje takie jak: zwięzły opis wady, okoliczności jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
  9. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy Towar do miejsca wyznaczonego w Umowie Sprzedaży.
  10. Sprzedawca jest zobowiązany do wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad bądź do usunięcia wady w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta i z tego tytułu zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów.
  11. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

9. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży 

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży poprzez Sklep internetowy, ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od dostarczenia Towaru Klientowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  4. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży przez złożenie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wysyłając dane oświadczenie wiadomością e-mail na adres sklep@iventec.com lub w formie pisemnej, wysyłając pocztą na adres IVENTEC Szymon Nadolski, ul. Przemysłowa 3, 83-400 Kościerzyna z dopiskiem „zwrot towaru”.
  5. Powyższe oświadczenie należy wysłać przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy.
  6. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi na piśmie lub drogą elektroniczną otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  7. Klient ma obowiązek zwrócić otrzymany Towar nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  8. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży Klient ponosi wszystkie koszty związane ze zwrotem Towaru, mając na uwadze, aby wybrać taki sposób Dostawy, bo Towar dotarł do Sprzedającego w stanie niezniszczonym.
  9. Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: IVENTEC Szymon Nadolski, ul. Przemysłowa 3, 83-400 Kościerzyna.
  10. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, to Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  11. W przypadku, gdy Towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany pocztą w zwykłym trybie, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach z tym związanych.
  12. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, jeżeli korzysta z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech lub jego funkcjonowania.
  13. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  14. Sklep internetowy zwróci Klientowi wartość Zamówienia nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zostanie zwrócona cena Towaru oraz koszt jego Dostawy, który obejmuje najtańszą jej opcję znajdującą się w ofercie Sklepu.
  15. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili zwrotu Towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania.
  16. Na podstawie ust. 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    • O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
    • W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu od odstąpienia od umowy,
    • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
    • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
    • W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    • W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
    • W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,
    • W której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument zażądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,
    • W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
    • O dostarczeniu dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
    • Zawartej w drodze aukcji publicznej,
    • O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,
    • O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

10. Dane osobowe w Sklepie Internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane za pośrednictwem Sklepu internetowego przez administratora zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a za zgodą Klienta także w celu marketingowym. 
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
    • Wybrani Dostawcy, którym Sprzedawca udostępnia dane osobowe w momencie korzystania przez Klienta ze sposobu Dostawy Towarów w Sklepie Internetowym.
    • Podmioty obsługujące formy płatności w Sklepie Internetowym w momencie korzystania przez Klienta ze sposobów płatności elektronicznej bądź płatności za pomocą karty płatniczej.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  6. Sprzedawca chronię przekazane mu dane osobowe, a także dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem.

11. Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany te mogą być dokonywane w przypadku zmiany przepisów prawa lub zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Sprzedawca zobowiązuje się do poinformowania Klienta o każdej wprowadzonej zmianie.
  3. Aktualny Regulamin publikowany jest na stronie Sklepu Internetowego oraz może zostać bezpłatnie dostarczony drogą elektroniczną Klientowi na jego życzenie.
  4. Regulamin wchodzi w życie w dniu publikacji na stronie Sklepu Internetowego, czyli 15.07.2020 r.

Witryna stworzona na platformie